Reaal stopt met het aanbieden van de Lekker Wonen Hypotheek

Per 14 december 2020 stopt Reaal met het aanbieden van de Lekker Wonen Hypotheek aan nieuwe klanten. Heb je al een Lekker Wonen Hypotheek? Dan verandert er voor jou niets aan onze dienstverlening.

Veelgestelde vragen

Ik heb al een Lekker Wonen Hypotheek; wat betekent dit voor mij?
Voor jou als bestaande klant verandert er niets. Net als nu kun je ook in de toekomst een goede dienstverlening van ons verwachten. Je financieel adviseur blijft je eerste aanspreekpunt. Wil je bijvoorbeeld je Lekker Wonen Hypotheek verhogen, verlengen en/of meeverhuizen? Neem dan contact op met je financieel adviseur.

Mijn adviseur heeft net een hypotheekaanvraag ingediend voor een Lekker Wonen Hypotheek. Wordt deze nog wel opgepakt?
Als je adviseur de aanvraag heeft ingediend vóór 14 december 2020, dan nemen we deze gewoon in behandeling. Na deze datum nemen we alleen aanvragen in behandeling voor klanten die al een Lekker Wonen Hypotheek bij ons hebben.

Ik heb al een Lekker Wonen hypotheek van Reaal. Kan mijn adviseur voor mij een nieuwe hypotheekaanvraag indienen voor de Lekker Wonen Hypotheek?
Jazeker, als je al een Lekker Wonen hypotheek van Reaal hebt, kun je dezelfde dienstverlening verwachten als je gewend bent. Dat betekent dat je adviseur op de gebruikelijke wijze een aanvraag kan indienen voor het verlengen, verhogen en/of meeverhuizen van je bestaande Lekker Wonen Hypotheek. Reaal stopt vanaf 14 december 2020 alleen met het aanbieden van de Lekker Wonen Hypotheek aan nieuwe klanten.

Verandert er iets in het beheer van mijn hypotheek?
Nee, het beheer van je hypotheek blijft hetzelfde. Reaal heeft het beheer van de hypotheekportefeuille sinds enige jaren uitbesteed aan Stater, de grootste hypothecaire dienstverlener in Nederland.