Er staat nog geld voor je klaar!

Je hebt een bericht van ons ontvangen. Hierin vragen we jou om contact met ons op te nemen.

Waarom?

Je hebt in het verleden bij Reaal een verzekering afgesloten. Deze is alweer een tijd geleden geëindigd. Daarom heb je recht op een uitkering. Uiteraard willen wij dit bedrag graag aan je uitkeren, maar het is ons nog niet eerder gelukt om je te bereiken.

Wat moet je doen om het bedrag te ontvangen?

Ga naar het uitkeringsformulier. Je kunt het formulier online invullen en daarna printen en ondertekenen. Daarna maak je een scan of foto van het ondertekende formulier. Om het op te sturen upload je het formulier samen met:

  1. Een scan of foto van de voor- én achterkant van je identiteitsbewijs: een geldig paspoort, identiteitskaart of rijbewijs.
    Wil je ervoor zorgen dat het documentnummer, de geldigheidsdatum, je naam, geboortedatum, handtekening en het BSN goed zichtbaar zijn? De overige gegevens kun je afschermen. Wij gebruiken het BSN alleen voor verplichte opgave aan de Belastingdienst.
  2. Een scan of foto van een recent bankafschrift, digitaal rekeningoverzicht of bankpas met jouw naam, van de rekening waarop de uitkering wordt overgemaakt.
    Wil je ervoor zorgen dat de datum, naam en het rekeningnummer goed zichtbaar zijn? De overige gegevens, zoals de bedragen, kun je afschermen.

Met deze documenten controleren wij je identiteit. Zo weten wij zeker weten dat we het bedrag naar de juiste persoon overmaken. Soms hebben wij daarna nog extra documenten of gegevens van je nodig. Dit laten we je dan zo snel mogelijk weten.