MijnReaal: jouw persoonlijke account

  • Al je verzekeringsinformatie op een rij
  • Op ieder moment te raadplegen
  • Overal, ook op tablet en mobiel

Voordelen

Wat heb ik aan MijnReaal?

Eenvoudig je polis inzien

In MijnReaal vind je de belangrijkste gegevens van (bijna) alle verzekeringen die je bij ons hebt. Zoals wie of wat er is verzekerd, tot wanneer de verzekering doorloopt en afhankelijk van je verzekering voor welk bedrag je bent verzekerd of wat de huidige waarde is. Heb je je verzekering via een financieel adviseur afgesloten? Dan zie je hier ook zijn contactgegevens.

Zelf je gegevens wijzigen

Ben je verhuisd of heb je een nieuw e-mailadres? Pas dan zelf eenvoudig je gegevens aan in MijnReaal. Zo weet je zeker dat je onze post op het juiste adres ontvangt. Ontvang je onze post liever digitaal? Ook dat regel je in MijnReaal. Je kunt aangeven welke stukken je voortaan per e-mail wilt ontvangen.

Direct melding maken

Heb je onverhoopt te maken met een schade of een overlijden? Dan kun je daar via MijnReaal direct melding van maken. Je gegevens worden automatisch met je melding meegestuurd. Heb je je verzekering via een financieel adviseur afgesloten? Zijn telefoon­nummer vind je in je account. Ook hij kan je verder helpen.

Zelf aanvragen

Bekijk de video en zie wat je kunt verwachten van MijnReaal.

"Wat heb ik aan MijnReaal?"

close

Wil je ook op elk moment toegang tot je verzekeringsgegevens? Kies dan net als Alex voor MijnReaal.

Heb je al een account?

Dan kun je hier inloggen en je gegevens bekijken.

Tips

Handig om te weten

  • Hoe activeer ik MijnReaal?

    Om je account te activeren heb je een Nederlands woonadres, je polis­nummer en een wachtwoord nodig. Met het polis­nummer vraag je eerst zelf het account aan. Je ontvangt dan per post een tijdelijk wachtwoord. Dit wachtwoord vul je samen met je polis­nummer in op de activatiepagina.

    close
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten

    Op de inlogpagina van MijnReaal kun je via 'wachtwoord vergeten' eenvoudig een wachtwoord opvragen. Je ontvangt dan per e-mail een nieuw tijdelijk wachtwoord.

  • Ik heb een tijdelijk wachtwoord, wat nu?

    Met dit tijdelijke wachtwoord kun je je persoonlijke MijnReaal activeren. Ga naar de inlogpagina en voer je polis­nummer en het wachtwoord in.

  • Waar vind ik mijn polis­nummer om een MijnReaal account aan te vragen/te activeren?

    Je vindt het polis­nummer op je papieren polis. Of op je bankafschrift als je de premie automatisch betaalt. Staan er op je bankafschrift nullen voor het polis­nummer? Dan moet je die nullen niet invoeren. Heb je je papieren niet bij de hand? Neem dan gerust contact met ons op. Als je je vraag stelt via Twitter of Facebook ontvang je tijdens onze openingstijden binnen 1 uur een reactie.

  • Wat kan ik doen als ik ben ingelogd?

    Je hebt voortaan direct de gegevens van je verzekering bij de hand. Je ziet voor elke verzekering de gegevens die ook op je papieren polis staan. Je kunt je gegevens inzien of wijzigen.

Heb je vragen?

Wij beantwoorden ze graag. Jij kan kiezen op welke manier.

Help me nu

MijnReaal: jouw persoonlijke account

  • Alle informatie van je verzekering(en) overzichtelijk op een rij
  • Op ieder moment te raadplegen
  • Overal, ook op tablet en mobiel
Help me nu

Help me nu

  • Veelgestelde vragen

  • Social media

    Stel ons je vraag en je ontvangt tijdens openingstijden binnen 1 uur een reactie.

    We zijn op maandag tot en met vrijdag bereikbaar tussen 8.00 en 21.00 uur. Op zaterdag kun je ons bereiken tussen 10.00 en 16.00 uur.

  • Zelf regelen

    Verandert er iets in jouw persoonlijke situatie of wil je je verzekering wijzigen?

  • Chat

  • Bellen

    We zijn op maandag tot en met vrijdag bereikbaar tussen 8.00 en 21.00 uur. Op zaterdag kun je ons bereiken tussen 10.00 en 16.00 uur.

    072 - 519 40 00

  • Adviseur

    Je kan veel zelf doen, maar in sommige situaties is hulp van een onafhankelijk adviseur een goede keus.

  • Feedback

    Help ons deze pagina nog beter te maken.