Klantbeoordelingen

Lees hier wat onze klanten van ons vinden. Deze reviews verzamelt Kiyoh voor Reaal. Zo weet je zeker dat het echte meningen van onze klanten zijn.

Klantenservice

5

Klant

DUIVEN, 17-1-2018 16:15

Ik heb nog geen enkel zicht op een voorstel m.b.t. mijn pensioengerechtigde leeftijd.

Aanbeveling: Ja

8

Klant

KRABBENDIJKE, 2-1-2018 20:44

Kwam duidelijk antwoord op mijn vraag

Aanbeveling: Ja

3

Frans

Den Haag, 11-1-2018 12:15

Je wordt (middels een brief) gevraagd om telefonisch contact op te nemen. Je belt en moet lang in de wacht. Na contact en gegevens opgeven (polisnummer etc.), krijg je doodleuk te horen om een ander nummer te bellen. Na weer lang in de wacht te staan en eindelijk contact, let op: krijg je te horen; aanpassen van je verzekering moet via de mail gebeuren?! Ongelofelijk!!

Aanbeveling: Nee

3

Paul. M

Vollenhove, 10-1-2018 23:15

onprofessioneel, zeer makkelijk met excuses en dan hoor je niets meer.

Aanbeveling: Nee

9

A. Smits

NIEUWERKERK AD IJSSEL, 27-12-2017 16:36

Prima ervaring met Reaal Welvaren Plus rekening

Aanbeveling: Ja

9

Franciscus

AMSTELVEEN nee dus!!!! Utrecht!!!!!, 21-12-2017 22:26

Telefonisch uitstekend opgelost, kwestie met brief was erg slecht.

Aanbeveling: Ja

1

A.Visser

Provincie Groningen, 2-1-2018 16:15

Tijdens de looptijd is er plotseling Stater Nederland erbij gekomen als zijnde Hypotheekverstrekker. Alles was netjes geregeld met één bedrijf maar heb nu met twee te maken. Nu alles afloopt en er afgerekend kan worden per 1 januari aan Stater moet ik voor elke dag na 1 januari rente betalen en ben dus overgeleverd aan de grote machten. Reaal geeft niet thuis en gaat misschien contact zoeken. De moraal is dat wij alles netjes betalen en onze verplichtingen voldoen en zij die tussentijds de spelregels wijzigen bepalen hun eigen spelregels en wij moeten voor de centen opdraaien. Nooit beginnen aan deze hypotheek verstrekkers één brok ellende op het laatst. Gelukkig ben ik er bijna van af !!!!!!!!

Aanbeveling: Nee

9

Rudy

ZELHEM, 17-12-2017 12:07

Werd direct goed behandeld en had mijn gegevens snel parraart, zodat we dit snel konden afhandelen.

Aanbeveling: Ja

1

Klant

ROTTERDAM, 29-12-2017 16:15

Gaat niet in enkele woorden. Ik ga een klacht, maar zelfs dat denk ik is hopeloos.

Aanbeveling: Nee

7

Arjan

HENDRIK-IDO-AMBACHT, 15-12-2017 13:22

Persoonlijk contact zelden nodig gehad. Nu 1x een belangrijke vraag, maar vervolgens 30 minuten in de wachtrij hangen is niet meer van deze tijd hoor.

Aanbeveling: Ja

5

Klant

BURGUM, 28-12-2017 16:15

Als men toezegt iets uit te zullen zoeken, verwacht ik daad binnen een week wel reactie op. Ik heb niets weer gehoord.

Aanbeveling: Nee

8

Klant

BREDA, 12-12-2017 21:52

eerste mail was niet aangekomen die we gestuurd hebben. Nu bleek de tweede keer dat wij zelf te weinig formulieren hadden opgestuurd maar samen tot een snelle oplossing gekomen. Zeer vriendelijke medewerker!

Aanbeveling: Ja

2

Geert

RHENEN, 26-12-2017 21:15

Ik zou terug gebeld worden,maar tot heden niet gebeurd, en dat is al een week geleden,zeer slecht.

Aanbeveling: Nee

8

Leo

ZWARTSLUIS, 12-12-2017 15:34

Prettige samenwerking gehad

Aanbeveling: Ja

8

Renr

RHOON, 12-12-2017 13:50

Goed

Aanbeveling: Ja

6

Jeroen Jongenelen

BREDA, 12-12-2017 12:16

geen opmerkingen

Aanbeveling: Ja

9

Edwin

NOORDWIJK ZH, 12-12-2017 10:07

de medewerker die ik sprak was erg meedenkend, bijzonder vriendelijk en dat ondanks zij eigenlijk op het punt stond om naar huis te gaan toch de tijd voor mij nam! compliment!

Aanbeveling: Ja

10

Klant

HOOGERHEIDE, 12-12-2017 8:32

Prettig

Aanbeveling: Ja

5

L.Leentfaar

KRIMPEN AAN DEN IJSSEL, 26-12-2017 8:15

In september andere hypotheek i.v.m. nieuwe huis genomen, oude hypotheek( verzekering) van Reaal is nog steeds behandeld.

Aanbeveling: Nee

7

Peter

Oostwoud (nl), 11-12-2017 23:35

Ik heb niet het idee dat er geluisterd werd

Aanbeveling: Ja

7,1

Dit is het gemiddelde cijfer van alle beoordelingen (19960).

Help me nu

Help me nu