Klanten­service

Welkom bij onze klantenservice. Hier regel je eenvoudig zelf je verzekeringszaken. Kom je er niet uit? Zoek dan contact met ons.

Actuele vragen

  • Hoe vraag ik inloggegevens aan voor MijnReaal?

    Via onze website vraag je eenvoudig een account aan voor MijnReaal. Het aanvragen van je account gaat via iDIN.

  • Waarom kan ik niet inloggen op MijnReaal?

    Wat vervelend dat je niet kunt inloggen op MijnReaal. Hieronder lees je enkele inlogtips:

    • Je krijgt helaas geen toegang tot MijnReaal via zoekprogramma’s zoals Google. Ga direct naar MijnReaal.
    • Typ het wachtwoord zelf in. Met kopiëren en plakken, kopieer je vaak een spatie mee. 
    • Je e-mailadres is je gebruikersnaam. Je kunt je e-mailadres maar voor 1 account gebruiken. Heeft je partner ook verzekeringen bij Reaal? Heeft hij of zij al een account aangemaakt met hetzelfde e-mailadres? Dan kun je met een ander e-mailadres wel een account aanmaken op MijnReaal.
    • Heb je al een account op MijnReaal? Dan kun je helaas geen 2e account aanmaken voor dezelfde verzekeringen.

    Kun je nog steeds niet inloggen? Neem gerust contact op met ons. We helpen je graag verder.

  • Wanneer krijg ik antwoord op mijn vraag of verzoek?

    Heb je onlangs een vraag gesteld, een verzoek ingediend of een klacht gemeld? Bij de reactietermijnen lees je wanneer je een antwoord van ons kunt verwachten.

Vind zelf je antwoord

Kies een categorie

Kies een onderwerp

Verfijn onderwerp

Deze vragen vonden we voor je

Terug naar het begin

Wijzigingen

Zelf regelen

Ook nuttig

We zijn er voor je als je ons nodig hebt. Maar voorkomen is beter dan genezen. Het is handig dat je goed voorbereid bent op wat er komen gaat.

Heb je schade?

Heb je schade of wil je een claim indienen? Onze afdelingen schaderegeling en claims zorgen voor een goede afhandeling van je schade.

Al onze post digitaal

Reaal doet steeds meer digitaal. We willen de post ook zo veel mogelijk digitaal regelen, in plaats van op papier.

Betalingsachterstand

Een betalingsachterstand kan gevolgen hebben voor je verzekering of hypotheek. Heb je of verwacht je een betalingsachterstand? 

Contact

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem contact met ons op, wij helpen je graag.

Klanten­service

Social media

Stel ons je vraag en je ontvangt tijdens openingstijden binnen 1 uur een reactie.

072 - 519 40 00 (lokaal tarief)

Je bereikt ons van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 18.00 uur.

Adviseur

In sommige situaties is de hulp van een onafhankelijk adviseur een goede keus. 

Stel een vraag via Chat

Om snel antwoord op je vraag te krijgen, kun je met ons chatten.

Hier vind je ons

  • Bezoekersadres
    • Burgermeester Rijnderslaan 7
    • 1185 MD Amstelveen
    plattegrond
  • Postadres
    • Postbus 274
    • 1800 BH Alkmaar
  • Alkmaar (kantoor)
    • Kruseman van Eltenweg 1
    • 1817 BC Alkmaar
    plattegrond
  • Amstelveen (kantoor)
    • Burgemeester Rijnderslaan 7
    • 1185 MD Amstelveen
    plattegrond
  • Ut­recht (kantoor)
    • Graadt van Roggenweg 250
    • 3531 AH Ut­recht
    plattegrond
  • Rotterdam (kantoor Reaal Co-assurantie)
    • Coolsingel 65
    • 3012 AC Rotterdam
    plattegrond