Veelgestelde vragenMijn Proteq uitvaartverzekering

Waar vind ik meer informatie over deze uitvaartverzekering?

De uitvaartverzekering keert een bedrag uit bij overlijden van de verzekerde. Vraag een account aan voor MijnReaal. In MijnReaal heb je online toegang tot je verzekeringen. Je vindt hier een overzicht van je verzekeringen.

De brief is verkeerd geadresseerd en niet voor mij bestemd, hoe geef ik dit door?

Excuus! Je kunt de ontvangen post terugsturen met de melding: Retour afzender, geadresseerde niet woonachtig op dit adres.

Ik ben verhuisd, hoe geef ik mijn adreswijziging door?

Geef je adreswijziging door via reaal.nl/klantenservice/adreswijziging. Op reaal.nl/klantenservice/reactietermijn Levensverzekeringen lees je wanneer je antwoord van ons kunt verwachten.

Ik ben nabestaande, wat moet ik doen?

Wij versturen de brief aan de verzekeringnemer, eigenaar van de verzekering. Is een overlijden bij ons niet bekend, dan kan het voorkomen dat je een brief ontvangt voor een overleden familielid. Is dit gebeurd, dan bieden wij onze verontschuldigingen aan voor dit pijnlijke misverstand.

Ben jij nabestaande? Stuur ons een melding van overlijden en de overlijdensakte. Verstuur de gegevens via reaal.nl/melding-overlijden of per post: Reaal Levensverzekeringen, Postbus 274, 1800 BH Alkmaar

Neemt Reaal Proteq over?

Nee, Reaal en Proteq zijn onderdeel van hetzelfde verzekeringsbedrijf. Je Proteq uitvaartverzekering gaat over naar het Reaal administratiesysteem. Reaal besteedt veel aandacht aan goede service en doet er alles aan om je zo goed mogelijk te helpen.

Wanneer krijg ik antwoord op mijn vraag/ verzoek?

Op reaal.nl/klantenservice/reactietermijn Levensverzekeringen lees je wanneer je antwoord van ons kunt verwachten.
Help me nu

Help me nu