Veelgestelde vragen

MijnReaal

  • Hoe vraag ik inloggegevens aan voor MijnReaal?

    Als klant van Reaal kan je je eigen account aanvragen. Je ontvangt dan per post een inlogcode.

  • Wat kan ik doen als ik ben ingelogd?

    Je hebt voortaan direct de gegevens van je verzekering bij de hand. Je ziet voor elke verzekering de gegevens die ook op je papieren polis staan. Je kunt je gegevens inzien of wijzigen.

  • Hoe activeer ik mijn account voor MijnReaal?

    Om je account te activeren heb je je polis­nummer en een wachtwoord nodig. Met het polis­nummer vraag je eerst zelf het account aan. Je ontvangt dan per post een tijdelijk wachtwoord. Dit wachtwoord vul je samen met je polis­nummer in op de activatiepagina.

  • Ik ben het wachtwoord vergeten van MijnReaal-account

    Op de inlogpagina van MijnReaal kun je via 'wachtwoord vergeten' eenvoudig een nieuw wachtwoord opvragen. Je ontvangt dan per e-mail een nieuw tijdelijk wachtwoord.

  • Ik heb een tijdelijk wachtwoord gekregen. Wat nu?

    Met dit wachtwoord kun je je persoonlijke MijnReaal activeren. Ga naar de inlogpagina en voer je polis­nummer en het wachtwoord in.

  • Ik kan niet al mijn verzekeringen zien in MijnReaal

    Nog niet zo lang geleden zijn wij gestart met MijnReaal. Wij zien dit als een belangrijke toevoeging op onze diensten. Momenteel zijn wij dan ook hard bezig om al onze producten één voor één op MijnReaal beschikbaar te maken. Hierdoor kan het zijn dat jouw soort verzekering nog niet of maar gedeeltelijk inzichtelijk is in MijnReaal. Heb je vragen over je verzekering waarop je het antwoord niet vindt in MijnReaal? Neem dan gerust contact met ons op.

  • Waar vind ik mijn polis­nummer om een MijnReaal-account aan vragen/te activeren

    Je vindt het polis­nummer op je papieren polis. Of op je bankafschrift als je de premie automatisch betaalt. Heb je je papieren niet bij de hand? Neem dan contact op met onze klantenservice via 072 – 519 40 00.

  • Wat heb ik aan MijnReaal?

    In MijnReaal heb je al je gegevens bij elkaar. Makkelijk en overzichtelijk. Je kunt precies zien waarvoor je verzekerd bent, onze brieven nalezen of je persoonlijke gegevens wijzigen. En op ieder moment dat het jou uitkomt.

    "Wat heb ik aan MijnReaal?"

Help me nu

Help me nu

  • Veelgestelde vragen

  • Social media

    Stel ons je vraag en je ontvangt tijdens openingstijden binnen 1 uur een reactie.

    We zijn op maandag tot en met vrijdag bereikbaar tussen 8.00 en 21.00 uur. Op zaterdag kun je ons bereiken tussen 10.00 en 16.00 uur.

  • Zelf regelen

    Verandert er iets in jouw persoonlijke situatie of wil je je verzekering wijzigen?

  • Chat

    Direct antwoord op je vraag? Start de chat. Wij zitten voor je klaar!

    Chat met ons

    Sorry, op dit moment zijn er geen medewerkers beschikbaar.

    Direct antwoord op je vraag? Start de chat. Wij zitten voor je klaar!

    Chat met ons

    Sorry, op dit moment zijn er geen medewerkers beschikbaar.

    Waar gaat je vraag over?

    We zijn op maandag tot en met vrijdag bereikbaar tussen 8.00 en 21.00 uur. Op zaterdag kun je ons bereiken tussen 10.00 en 16.00 uur.

  • Bellen

    We zijn op maandag tot en met vrijdag bereikbaar tussen 8.00 en 21.00 uur. Op zaterdag kun je ons bereiken tussen 10.00 en 16.00 uur.

    072 - 519 40 00

  • Adviseur

    Je kan veel zelf doen, maar in sommige situaties is hulp van een onafhankelijk adviseur een goede keus.

  • Feedback

    Help ons deze pagina nog beter te maken.