Veelgestelde vragen

Mijn Proteq uitvaart­verzekering

Mijn Proteq uitvaartverzekering

  • Waar vind ik meer informatie over deze uitvaartverzekering?

    De uitvaart­verzekering keert een bedrag uit bij overlijden van de verzekerde. Vraag een account aan voor MijnReaal. In MijnReaal heb je online toegang tot je verzekeringen. Je vindt hier een overzicht van je verzekeringen.

  • De brief is verkeerd geadresseerd en niet voor mij bestemd, hoe geef ik dit door?

    Excuus! Je kunt de ontvangen post terugsturen met de melding: Retour afzender, geadresseerde niet woonachtig op dit adres.

  • Ik ben verhuisd, hoe geef ik mijn adreswijziging door?

    Geef je adreswijziging online aan ons door. Op reaal.nl/klantenservice/reactie­termijn Levens­verzekeringen lees je wanneer je antwoord van ons kunt verwachten.

  • Ik ben nabestaande, wat moet ik doen?

    Wij versturen de brief aan de verzekeringnemer, eigenaar van de verzekering. Is een overlijden bij ons niet bekend, dan kan het voorkomen dat je een brief ontvangt voor een overleden familielid. Is dit gebeurd, dan bieden wij onze verontschuldigingen aan voor dit pijnlijke misverstand.

    Ben jij nabestaande? Stuur ons een melding van overlijden en de overlijdensakte. Verstuur de gegevens online of per post: Reaal Levens­verzekeringen, Postbus 274, 1800 BH Alkmaar

  • Neemt Reaal Proteq over?

    Nee, Reaal en Proteq zijn onderdeel van hetzelfde verzekeringsbedrijf. Je Proteq uitvaart­verzekering gaat over naar het Reaal administratie­systeem. Reaal besteedt veel aandacht aan goede service en doet er alles aan om je zo goed mogelijk te helpen

  • Wanneer krijg ik antwoord op mijn vraag/ verzoek?

    Op reaal.nl/klantenservice/reactie­termijn Levens­verzekeringen lees je wanneer je antwoord van ons kunt verwachten.

Help me nu

Help me nu

  • Veelgestelde vragen

  • Social media

    Stel ons je vraag en je ontvangt tijdens openingstijden binnen 1 uur een reactie.

    We zijn op maandag tot en met vrijdag bereikbaar tussen 8.00 en 21.00 uur. Op zaterdag kun je ons bereiken tussen 10.00 en 16.00 uur.

  • Zelf regelen

    Verandert er iets in jouw persoonlijke situatie of wil je je verzekering wijzigen?

  • Chat

    Direct antwoord op je vraag? Start de chat. Wij zitten voor je klaar!

    Chat met ons

    Sorry, op dit moment zijn er geen medewerkers beschikbaar.

    Direct antwoord op je vraag? Start de chat. Wij zitten voor je klaar!

    Chat met ons

    Sorry, op dit moment zijn er geen medewerkers beschikbaar.

    Waar gaat je vraag over?

    We zijn op maandag tot en met vrijdag bereikbaar tussen 8.00 en 21.00 uur. Op zaterdag kun je ons bereiken tussen 10.00 en 16.00 uur.

  • Bellen

    We zijn op maandag tot en met vrijdag bereikbaar tussen 8.00 en 21.00 uur. Op zaterdag kun je ons bereiken tussen 10.00 en 16.00 uur.

    072 - 519 40 00

  • Adviseur

    Je kan veel zelf doen, maar in sommige situaties is hulp van een onafhankelijk adviseur een goede keus.

  • Feedback

    Help ons deze pagina nog beter te maken.