Schade melden of claim indienen

Heb je schade of wil je een claim indienen? Vanaf 1 februari 2021 meld je nieuwe schades bij Nationale-Nederlanden. Zij zorgen voor een goede afhandeling van je schade.

Maak hieronder een keuze of je een schade wilt melden voor een Privé- of Zakelijke verzekering en lees direct hoe je je schade het beste in kunt dienen.

Privé

Je kunt je schade melden aan je financieel adviseur of rechtstreeks bij Nationale-Nederlanden.

Wil je je schade rechtstreeks doorgeven? Dat kan op de volgende manieren:

Voor juridisch advies of rechtsbijstand kun je contact opnemen met DAS via 020 - 651 88 15 (bereikbaar op werkdagen tussen 08.30 uur en 17.30 uur uur). De mensen van DAS zullen je dan verder helpen.

Zakelijk

Voor het melden van een schade voor een zakelijke schadeverzekering kun je het beste contact opnemen met je financieel adviseur.

Geef je je schademelding liever zelf door? Je kunt je schade melden bij Nationale-Nederlanden op de volgende manieren:

Voor juridische bijstand kun je contact opnemen met DAS op 020 - 651 88 15 (bereikbaar op werkdagen tussen 08.30 en 17.30 uur).

Arbeidsongeschiktheidverzekering

Ben je door ziekte of een ongeluk (deels) niet meer in staat om te werken en heb je een AOV bij ons? Dan zijn wij er voor je. Met een uitkering, als dat aan de orde is. Maar ook met deskundige hulp en een persoonlijk re-integratieprogramma. Deskundige hulp krijg je ook al tijdens je eigenrisicotermijn. Of als je twijfelt of je daadwerkelijk arbeidsongeschikt bent. Daarom is het belangrijk dat je ons zo snel mogelijk laat weten dat je (tijdelijk) niet kunt werken. Want dan kunnen wij jou zo snel mogelijk helpen. Zodat je weer verder kunt met je onderneming.