Heb je een klacht of compliment?

Ben je tevreden over ons, dan horen we dat natuurlijk graag van je. Maar is er iets wat je stoort, zeg het dan ook. Heb je bijvoorbeeld een klacht over onze dienstverlening, over een product of over je financieel adviseur? Laat het ons weten. Dan gaan we voortvarend aan de slag om je klacht op te lossen.

Klacht

We willen je snel en goed van dienst zijn. Heb je toch een klacht over een product, onze dienstverlening of de dienstverlening van je adviseur? Laat het ons weten. Hoe duidelijker je aangeeft wat je klacht is, hoe sneller we je kunnen helpen. Met een klacht bedoelen we iedere uiting van ongenoegen over een product of dienst.

Compliment

Ben je positief verrast door onze verzekeringen? Of heb je een positieve ervaring gehad met een van onze medewerkers? Hebben wij of je financieel adviseur meer gedaan dan je verwachtte? Of vind je onze nieuwe commercials mooi? Dan ontvangen we graag jouw compliment.

Help me nu

Help me nu

  • Veelgestelde vragen

  • Social media

    Stel ons je vraag en je ontvangt tijdens openingstijden binnen 1 uur een reactie.

    We zijn op maandag tot en met vrijdag bereikbaar tussen 8.00 en 21.00 uur. Op zaterdag kun je ons bereiken tussen 10.00 en 16.00 uur.

  • Zelf regelen

    Verandert er iets in jouw persoonlijke situatie of wil je je verzekering wijzigen?

  • Chat

  • Bellen

    We zijn op maandag tot en met vrijdag bereikbaar tussen 8.00 en 21.00 uur. Op zaterdag kun je ons bereiken tussen 10.00 en 16.00 uur.

    072 - 519 40 00

  • Adviseur

    Je kan veel zelf doen, maar in sommige situaties is hulp van een onafhankelijk adviseur een goede keus.

  • Feedback

    Help ons deze pagina nog beter te maken.