Meld je klacht

Wij streven naar een snelle dienstverlening van hoge kwaliteit. Heb je toch een klacht over een product, onze dienstverlening of de dienstverlening van je financieel adviseur? Laat het ons weten. Onder een klacht verstaan we elke uiting van ongenoegen over een product of dienst.

Probeer bij het indienen van je klacht zo volledig mogelijk te zijn. Dit helpt ons bij het oplossen van de klacht.

Aanhef
Voorletter(s)*Correct
Tussenvoegsel(s)Correct
Achternaam*Correct
Telefoon overdag*Correct
Geboortedatum*
Adres in het buitenland?
Postcode*Correct
Huisnummer*Correct
Straat*Correct
Woonplaats*Correct
Jouw klacht gaat over*


Soort verzekering*

Naam verzekeraar*Correct
Polisnummer*Correct
Product staat op*
Ik wil graag antwoord per*

E-mailadres*Correct
Jouw klacht*Correct
Welke oplossing
zou je graag zien?*
Correct
Evt. bijlage(doc/xls)
Help me nu

Help me nu

  • Veelgestelde vragen

  • Social media

    Stel ons je vraag en je ontvangt tijdens openingstijden binnen 1 uur een reactie.

    We zijn op maandag tot en met vrijdag bereikbaar tussen 8.00 en 21.00 uur. Op zaterdag kun je ons bereiken tussen 10.00 en 16.00 uur.

  • Zelf regelen

    Verandert er iets in jouw persoonlijke situatie of wil je je verzekering wijzigen?

  • Chat

  • Bellen

    We zijn op maandag tot en met vrijdag bereikbaar tussen 8.00 en 21.00 uur. Op zaterdag kun je ons bereiken tussen 10.00 en 16.00 uur.

    072 - 519 40 00

  • Adviseur

    Je kan veel zelf doen, maar in sommige situaties is hulp van een onafhankelijk adviseur een goede keus.

  • Feedback

    Help ons deze pagina nog beter te maken.