Je kunt hier eenvoudig je klacht melden. Heb je geen klacht, maar wil je iets anders regelen of vragen? Dan helpen we je graag verder via een van onze andere kanalen.

  • Wil je bijvoorbeeld je verzekering wijzigen of weten wanneer wij je verzoek behandelen? Regel het snel en makkelijk via MijnReaal.
    Kun jij nog niet inloggen? Een account aanmaken doe je binnen een paar minuten.
  • Heb je een andere vraag? Tijdens openingstijden kun je chatten of bellen met een van onze medewerkers. Onze chatbot is zelfs 24 uur per dag bereikbaar. Kijk onderaan de pagina voor onze contactgegevens.

Je klacht melden

Wij doen ons best om je zo snel en goed mogelijk van dienst te zijn. Ben je toch niet tevreden over een van onze producten, onze dienstverlening of de dienstverlening van je financieel adviseur? Laat het ons weten en vul ons online klachten­formulier in. Het helpt ons als je hierbij zo volledig mogelijk bent.

We kijken graag samen met jou naar de best passende oplossing.