Welke verzekeringen lopen bij jullie?

Log in op MijnReaal voor een overzicht van je lopende particuliere verzekeringen bij Reaal. Heb je een arbeidsongeschiktheidsverzekering of huisdierenverzekering bij ons? Deze zijn nog niet zichtbaar in MijnReaal.

  • Voor informatie over je huisdierenverzekering neem je contact op met Reaal Dier & Zorg
  • Voor informatie over je arbeidsongeschiktheidsverzekering neem je contact op met Reaal, optie 3 in het keuzemenu.

Was deze informatie nuttig?

Bedankt voor je feedback

Actuele vragen

  • Wanneer ontvang ik mijn fiscale jaaropgaaf?

    Je ontvangt je fiscale jaaropgaaf in januari of februari. Deze heb je nodig voor je belastingaangifte. In ons verzendoverzicht zie je precies wanneer je je overzicht over het vorige jaar ontvangt. In MijnReaal vind je bij Je post van Reaal een kopie van de fiscale jaaropgaaf, als deze naar je is verstuurd.

    Goed om te weten

    • Hoef je je levensverzekering niet op te geven bij je aangifte inkomstenbelasting, dan ontvang je geen fiscale jaaropgaaf van ons.
    • Een uitvaartverzekering, overlijdensrisicoverzekering of een Kapitaalverzekering Eigen Woning (KEW) hoef je vaak niet op te geven bij de belasting. Je ontvangt dan ook geen fiscale jaaropgaaf.
  • Wanneer ontvang ik mijn winstoverzicht?
    Je ontvangt je winstoverzicht meestal aan het begin van het jaar. In ons verzendoverzicht zie je wanneer je je overzicht over het vorige jaar precies ontvangt. Is het winstoverzicht al naar je verstuurd? Dan vind je in MijnReaal bij Je post van Reaal een kopie.

    Goed om te weten

    Het winstoverzicht geeft je een overzicht van de opgebouwde winst van je verzekering over het afgelopen jaar. Moet je de waarde van je levensverzekering opgeven voor de belasting? Hiervoor heb je een fiscale jaaropgaaf nodig. Deze ontvang je ook aan het begin van het jaar.

  • Ik wil de premie overmaken, maar krijg een foutmelding. Wat nu?
    Heb je een betaalverzoek van ons ontvangen met een datum tussen 4 en 16 april? Helaas is er iets mis gegaan met het betalingskenmerk op deze betaalverzoeken. Lees hier meer. Is je betaalverzoek van een andere datum en lukt het niet om de premie over te maken? Neem dan even contact met ons op. Wij helpen je graag verder.