Wat moet ik doen bij schade?

Heb je schade of wil je een claim indienen? Wij zorgen voor een goede afhandeling van je schade. Op onze pagina schade melden of claim indienen lees je hoe je je schade het beste in kunt dienen.

Wil je liever persoonlijk contact? Bel ons op telefoonnummer 0800 - 732 25 48 57. Of vanuit het buitenland op 0031 79 320 81 90. Dit nummer is 7 dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar en is gratis. Buiten kantoortijden word je vanzelf doorgeschakeld naar een medewerker van SOS International.

Heb je je verzekering afgesloten via een financieel adviseur? Dan heb je ook de mogelijkheid om je schade te melden bij je adviseur. Hij of zij begeleidt je bij het melden en afwikkelen van je schade.

Was deze informatie nuttig?

Bedankt voor je feedback

Actuele vragen

  • Wat betekent de verkoop van VIVAT voor mij als klant?
    Voor onze huidige klanten en relaties verandert er door de voorlopige koopovereenkomst niets. Klanten behouden hun rechten en plichten bij de door hen afgesloten producten.
  • Hoe vraag ik inloggegevens aan voor MijnReaal?

    Via onze website vraag je eenvoudig een account aan voor MijnReaal. Het aanvragen van je account gaat via iDIN.

    Wat heb ik aan MijnReaal?

    In jouw persoonlijke account MijnReaal heb je al je verzekeringsgegevens op een rij. Bekijk de mogelijkheden in MijnReaal op onze website.

  • Waar vind ik mijn polisnummer?

    Je vindt je polisnummer:

    • Op je polisblad
    • In de brieven die je van ons ontvangt
    • Op een (digitaal) bankafschrift, als je de premie betaalt via automatische incasso

    Ook in MijnReaal vind je een overzicht van je verzekeringen. Vind je je polisnummer niet? Neem gerust contact met ons op. Wij helpen je graag verder.