Waarom kan ik niet inloggen op MijnReaal?

Wat vervelend dat inloggen op MijnReaal niet lukt. We helpen je graag op weg met enkele tips.

Het systeem herkent jouw e-mailadres/gebruikerscode of wachtwoord niet

  • Heb je een onjuist wachtwoord ingetikt? Houd er rekening mee dat met kopiëren en plakken soms een spatie meeplakt aan het einde van je wachtwoord. Typ het wachtwoord daarom bij voorkeur handmatig in.
  • Staat je Caps Lock per ongeluk aan? Vaak brand er dan een lampje op je toetsenbord. Zet de Caps Lock uit en probeer het nog een keer.
  • Je e-mailadres is je gebruikersnaam.

Je account is geblokkeerd

Lukt inloggen nog steeds niet?

Dan hebben we nog 2 tips voor je.

  1. Je krijgt geen toegang tot MijnReaal via zoekprogramma’s zoals Google. Ga daarom direct naar MijnReaal.
  2. Schoon je browser op. Je kunt dit doen via de instellingen van je browser. Open je browser en toets de toetsen CTR-SHIFT-DEL tegelijk in. Je komt nu bij de juiste instellingen om je browser op te schonen. Sluit je browser hierna af en start deze opnieuw op.
    Door je browser op te schonen, kun je het volgende verwijderen:
    • je browse geschiedenis
    • je download geschiedenis
    • cookies en andere websitegegevens
    • tijdelijke internet bestanden en afbeeldingen (ook wel 'cache bestanden' genoemd)

Kun je nog steeds niet inloggen? Neem gerust contact op met ons. We helpen je graag verder.

Heb je nog geen account? Kijk dan bij 'Hoe vraag ik inloggegevens aan voor MijnReaal?'

Was deze informatie nuttig?

Bedankt voor je feedback