Verandert mijn compensatievergoeding als ik mijn beleggingsverzekering aanpas?

Het wijzigen van je beleggingsverzekering heeft mogelijk gevolgen voor de compensatievergoeding. Maar ook als je de compensatievergoeding verliest, is het meestal voordelig om de verzekering aan te passen. 

Zet je je verzekering om naar een ander product, bijvoorbeeld de Vermogensverzekering, dan heeft dat altijd gevolgen. Je ontvangt geen compensatievergoeding meer, omdat je een nieuw product afsluit. Je betaalt geen kosten meer die vergoed moeten worden.

Wil je weten of de wijziging die jij overweegt gevolgen heeft voor je compensatievergoeding? Of heb je andere vragen over je beleggingsverzekering? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag verder. Of lees meer op onze pagina over de mogelijkheden met je beleggingsverzekering.

Wil je advies over wat in jouw persoonlijke situatie het beste is om te doen? Neem dan contact op met je financieel adviseur.

Was deze informatie nuttig?

Bedankt voor je feedback

Actuele vragen

  • Wat betekent de verkoop van VIVAT voor mij als klant?
    Voor onze huidige klanten en relaties verandert er door de voorlopige koopovereenkomst niets. Klanten behouden hun rechten en plichten bij de door hen afgesloten producten.
  • Hoe vraag ik inloggegevens aan voor MijnReaal?

    Via onze website vraag je eenvoudig een account aan voor MijnReaal. Het aanvragen van je account gaat via iDIN.

  • Waarom kan ik niet inloggen op MijnReaal?

    Wat vervelend dat je niet kunt inloggen op MijnReaal. Hieronder lees je enkele inlogtips:

    • Je krijgt helaas geen toegang tot MijnReaal via zoekprogramma’s zoals Google. Ga direct naar MijnReaal.
    • Typ het wachtwoord zelf in. Met kopiëren en plakken, kopieer je vaak een spatie mee. 
    • Je e-mailadres is je gebruikersnaam. Je kunt je e-mailadres maar voor 1 account gebruiken. Heeft je partner ook verzekeringen bij Reaal? Heeft hij of zij al een account aangemaakt met hetzelfde e-mailadres? Dan kun je met een ander e-mailadres wel een account aanmaken op MijnReaal.
    • Heb je al een account op MijnReaal? Dan kun je helaas geen 2e account aanmaken voor dezelfde verzekeringen.

    Kun je nog steeds niet inloggen? Neem gerust contact op met ons. We helpen je graag verder.