Tot wanneer kan ik een annuleringsdekking afsluiten bij mijn doorlopende reisverzekering?

Je kunt je doorlopende reisverzekering uitbreiden met een aanvullende annuleringsverzekering. Deze dekking kun je, tot 7 dagen nadat je je reis boekt, afsluiten.

Sluit je een annuleringsdekking later af? Houd er dan rekening mee dat de annuleringskosten niet vergoed worden en je geen uitkering bij niet gebruikte reisdagen ontvangt wanneer:

  • Je de reis annuleert of beëindigt omdat er iets gebeurt dat te maken heeft met een ziekte, aandoening of afwijking die je al 3 maanden had voordat de reis begon.
  • Je de reis annuleert of beëindigt omdat er iets gebeurt dat te maken heeft met een ziekte, aandoening of afwijking die je huisgenoot of je familielid al 3 maanden had voordat de reis begon.

Was deze informatie nuttig?

Bedankt voor je feedback

Actuele vragen

  • Wat betekent de verkoop van VIVAT voor mij als klant?
    Voor onze huidige klanten en relaties verandert er door de voorlopige koopovereenkomst niets. Klanten behouden hun rechten en plichten bij de door hen afgesloten producten.
  • Hoe vraag ik inloggegevens aan voor MijnReaal?

    Via onze website vraag je eenvoudig een account aan voor MijnReaal. Het aanvragen van je account gaat via iDIN.

    Wat heb ik aan MijnReaal?

    In jouw persoonlijke account MijnReaal heb je al je verzekeringsgegevens op een rij. Bekijk de mogelijkheden in MijnReaal op onze website.

  • Waar vind ik mijn polisnummer?

    Je vindt je polisnummer:

    • Op je polisblad
    • In de brieven die je van ons ontvangt
    • Op een (digitaal) bankafschrift, als je de premie betaalt via automatische incasso

    Ook in MijnReaal vind je een overzicht van je verzekeringen. Vind je je polisnummer niet? Neem gerust contact met ons op. Wij helpen je graag verder.