Kan ik mijn hypotheek aanpassen?

Wil je weten of je je hypotheek kunt aanpassen, neem dan contact op met je financieel adviseur. Je financieel adviseur regelt voor je dat de aanpassing wordt doorgevoerd.

Wil je meer informatie over je bestaande hypotheek? Neem dan contact op met Stater via 033 - 450 93 00 of info@stater.nl. Stater doet voor ons namelijk het beheer van je hypotheek.

Was deze informatie nuttig?

Bedankt voor je feedback

Actuele vragen

  • Wat betekent de verkoop van VIVAT voor mij als klant?
    Voor onze huidige klanten en relaties verandert er door de voorlopige koopovereenkomst niets. Klanten behouden hun rechten en plichten bij de door hen afgesloten producten.
  • Hoe vraag ik inloggegevens aan voor MijnReaal?

    Via onze website vraag je eenvoudig een account aan voor MijnReaal. Het aanvragen van je account gaat via iDIN.

    Wat heb ik aan MijnReaal?

    In jouw persoonlijke account MijnReaal heb je al je verzekeringsgegevens op een rij. Bekijk de mogelijkheden in MijnReaal op onze website.

  • Waar vind ik mijn polisnummer?

    Je vindt je polisnummer:

    • Op je polisblad
    • In de brieven die je van ons ontvangt
    • Op een (digitaal) bankafschrift, als je de premie betaalt via automatische incasso

    Ook in MijnReaal vind je een overzicht van je verzekeringen. Vind je je polisnummer niet? Neem gerust contact met ons op. Wij helpen je graag verder.