Hoeveel schadevrije jaren heb ik op mijn motorverzekering?

Als je verzekering nog bij ons loopt, dan vind je de opgebouwde schadevrije jaren terug in MijnReaal. Is je verzekering bij ons stopgezet? Dan heb je van ons een brief gekregen met daarin je schadevrije jaren.

Goed om te weten

  • Is de verzekering stopgezet? Dan geven wij deze schadevrije jaren door aan een centrale databank genaamd 'Roy-Data'. Andere verzekeraars kunnen hierin de schadevrije jaren opvragen.
  • Wil je weten welke gegevens van jou zijn opgenomen in de databank van Roy-Data? Dan kun je deze opvragen bij de Stichting Efficiënte Processen Schadeverzekeraars (SEPS). Op seps.nl vul je het inzagerecht formulier in dat je vindt onder 'Inzagerecht Roy-Data'. Je ontvangt dan de gevraagde informatie van SEPS.
  • Buitenlandse verzekeraars kunnen deze centrale databank niet inzien. Daarom geven wij een schriftelijke verklaring af aan klanten die emigreren.

Was deze informatie nuttig?

Bedankt voor je feedback

Actuele vragen

  • Wat betekent de verkoop van VIVAT voor mij als klant?
    Voor onze huidige klanten en relaties verandert er door de voorlopige koopovereenkomst niets. Klanten behouden hun rechten en plichten bij de door hen afgesloten producten.
  • Hoe vraag ik inloggegevens aan voor MijnReaal?

    Via onze website vraag je eenvoudig een account aan voor MijnReaal. Het aanvragen van je account gaat via iDIN.

  • Waarom kan ik niet inloggen op MijnReaal?

    Wat vervelend dat je niet kunt inloggen op MijnReaal. Hieronder lees je enkele inlogtips:

    • Je krijgt helaas geen toegang tot MijnReaal via zoekprogramma’s zoals Google. Ga direct naar MijnReaal.
    • Typ het wachtwoord zelf in. Met kopiëren en plakken, kopieer je vaak een spatie mee. 
    • Je e-mailadres is je gebruikersnaam. Je kunt je e-mailadres maar voor 1 account gebruiken. Heeft je partner ook verzekeringen bij Reaal? Heeft hij of zij al een account aangemaakt met hetzelfde e-mailadres? Dan kun je met een ander e-mailadres wel een account aanmaken op MijnReaal.
    • Heb je al een account op MijnReaal? Dan kun je helaas geen 2e account aanmaken voor dezelfde verzekeringen.

    Kun je nog steeds niet inloggen? Neem gerust contact op met ons. We helpen je graag verder.