Hoe word ik als klant op de hoogte gehouden over de ontwikkelingen rondom de verkoop?

Zodra er ontwikkelingen zijn die relevant zijn voor onze klanten informeren we u daar over via de gebruikelijke kanalen.

Was deze informatie nuttig?

Bedankt voor je feedback

Actuele vragen

  • Wat betekent de verkoop van VIVAT voor mij als klant?
    Voor onze huidige klanten en relaties verandert er door de voorlopige koopovereenkomst niets. Klanten behouden hun rechten en plichten bij de door hen afgesloten producten.
  • Hoe vraag ik inloggegevens aan voor MijnReaal?

    Via onze website vraag je eenvoudig een account aan voor MijnReaal. Het aanvragen van je account gaat via iDIN.

    Wat heb ik aan MijnReaal?

    In jouw persoonlijke account MijnReaal heb je al je verzekeringsgegevens op een rij. Bekijk de mogelijkheden in MijnReaal op onze website.

  • Waar vind ik mijn polisnummer?

    Je vindt je polisnummer:

    • Op je polisblad
    • In de brieven die je van ons ontvangt
    • Op een (digitaal) bankafschrift, als je de premie betaalt via automatische incasso

    Ook in MijnReaal vind je een overzicht van je verzekeringen. Vind je je polisnummer niet? Neem gerust contact met ons op. Wij helpen je graag verder.