Hoe vraag ik inloggegevens aan voor MijnReaal?

Via onze website vraag je eenvoudig een account aan voor MijnReaal.

Om gebruik te kunnen maken van MijnReaal moeten we je eenmalig identificeren. Dit doen we via iDIN, een eenvoudige en veilige manier om jezelf te identificeren. Je gebruikt hiervoor namelijk de inlogmiddelen van je eigen bank, zoals de e.dentifier of een Random Reader.

Goed om te weten

  • Hebben jij en je partner allebei verzekeringen bij Reaal? Jullie kunnen beide een account aanmaken voor MijnReaal. Gebruik hiervoor wel allebei een ander e-mailadres.
  • Heb je een en/of rekening? Gebruik dan je persoonlijke inloggegevens.
  • iDIN wordt op dit moment aangeboden door ABN AMRO, ING, Rabobank, SNS, ASN Bank, Regiobank en bunq. Staat je bank hier niet tussen? Je kunt ook kiezen om een account aan te maken door je persoonsgegevens in te vullen. Je ontvangt dan de activatiecode voor je account via een e-mail. Is je e-mailadres nog niet bij ons bekend? Dan ontvang je de activatiecode per post.
  • Is inloggen bij de bank niet gelukt? Dan hebben wij je informatie niet op kunnen halen en vragen wij je nog een keer te proberen. 
  • Klik je zelf op annuleren tijdens het inloggen bij de bank? Je hebt je gegevens van de bank nodig om je te identificeren en een MijnReaal account aan te vragen.
  • Het door jou gekozen persoonlijke wachtwoord moet voldoen aan de volgende voorwaarden:
    • minimaal 8 tekens
    • tekens uit tenminste 3 van deze 4 groepen: hoofdletters, kleine letters, cijfers en leestekens
    • geen spaties

Was deze informatie nuttig?

Bedankt voor je feedback