Hoe vraag ik een schadeverzekering aan?

Ben je nog geen klant bij ons?

Je kunt je schadeverzekering direct bij Reaal afsluiten. Wij geven geen advies. Heb je daar wel behoefte aan? Neem dan contact op met een financieel adviseur bij jou in de buurt. Je kunt ook een offerte aanvragen bij een onafhankelijke adviseur. 

Ben je al bij ons verzekerd?

Dan sluit je je verzekering eenvoudig af via MijnReaal. Heb je al schadeverzekeringen bij ons via een financieel adviseur? Neem dan contact op met je financieel adviseur. Hij adviseert je en sluit de nieuwe verzekering voor je af. Hij kan je ook informeren of je pakketkorting krijgt.

Was deze informatie nuttig?

Bedankt voor je feedback

Actuele vragen

  • Wat betekent de verkoop van VIVAT voor mij als klant?
    Voor onze huidige klanten en relaties verandert er door de voorlopige koopovereenkomst niets. Klanten behouden hun rechten en plichten bij de door hen afgesloten producten.
  • Hoe vraag ik inloggegevens aan voor MijnReaal?

    Via onze website vraag je eenvoudig een account aan voor MijnReaal. Het aanvragen van je account gaat via iDIN.

    Wat heb ik aan MijnReaal?

    In jouw persoonlijke account MijnReaal heb je al je verzekeringsgegevens op een rij. Bekijk de mogelijkheden in MijnReaal op onze website.

  • Waar vind ik mijn polisnummer?

    Je vindt je polisnummer:

    • Op je polisblad
    • In de brieven die je van ons ontvangt
    • Op een (digitaal) bankafschrift, als je de premie betaalt via automatische incasso

    Ook in MijnReaal vind je een overzicht van je verzekeringen. Vind je je polisnummer niet? Neem gerust contact met ons op. Wij helpen je graag verder.