Hoe meld ik een overlijden?

Het overlijden van een dierbare is een ingrijpende gebeurtenis. Als nabestaande moet je in deze moeilijke periode ook van alles regelen. We staan klaar om je te helpen met de afhandeling van de verzekering of verzekeringen. Je kunt op verschillende manieren een overlijden melden:

Goed om te weten

  • Bij het melden van een overlijden hebben we altijd een akte van overlijden nodig. Soms hebben we nog aanvullende documenten nodig. Als dit zo is, informeren we je hierover.

Was deze informatie nuttig?

Bedankt voor je feedback

Actuele vragen

  • Wat betekent de verkoop van VIVAT voor mij als klant?
    Voor onze huidige klanten en relaties verandert er door de voorlopige koopovereenkomst niets. Klanten behouden hun rechten en plichten bij de door hen afgesloten producten.
  • Hoe vraag ik inloggegevens aan voor MijnReaal?

    Via onze website vraag je eenvoudig een account aan voor MijnReaal. Het aanvragen van je account gaat via iDIN.

  • Waarom kan ik niet inloggen op MijnReaal?

    Wat vervelend dat je niet kunt inloggen op MijnReaal. Hieronder lees je enkele inlogtips:

    • Je krijgt helaas geen toegang tot MijnReaal via zoekprogramma’s zoals Google. Ga direct naar MijnReaal.
    • Typ het wachtwoord zelf in. Met kopiëren en plakken, kopieer je vaak een spatie mee. 
    • Je e-mailadres is je gebruikersnaam. Je kunt je e-mailadres maar voor 1 account gebruiken. Heeft je partner ook verzekeringen bij Reaal? Heeft hij of zij al een account aangemaakt met hetzelfde e-mailadres? Dan kun je met een ander e-mailadres wel een account aanmaken op MijnReaal.
    • Heb je al een account op MijnReaal? Dan kun je helaas geen 2e account aanmaken voor dezelfde verzekeringen.

    Kun je nog steeds niet inloggen? Neem gerust contact op met ons. We helpen je graag verder.