Heb ik mijn premie al betaald?

In MijnReaal kun je zien of er nog premies open staan. Als dit zo is, dan zie je na het inloggen de melding ‘Je hebt een betaalachterstand’. Details van de betalingen vind je terug bij de polisdetails.

Goed om te weten

  • Wil je je niet meer elke maand afvragen of je de premie al hebt betaald? Je vraag gemakkelijk een automatische incasso aan via MijnReaal of online met het formulier automatische incasso aanvragen.
  • Betaal je met automatische incasso? Controleer dan op je betaaloverzicht van je rekening of de betaling is afgeschreven.
  • Maak je de premie van je verzekering zelf aan ons over? Dan zie je dit ook terug op je betaaloverzicht.
  • Een betalingsachterstand kan gevolgen hebben voor je verzekering. 
  • Is je verzekering gekoppeld aan een geldlening of hypotheek? Dan kan de achterstand ook hier gevolgen voor hebben.

Was deze informatie nuttig?

Bedankt voor je feedback

Actuele vragen

  • Wat betekent de verkoop van VIVAT voor mij als klant?
    Voor onze huidige klanten en relaties verandert er door de voorlopige koopovereenkomst niets. Klanten behouden hun rechten en plichten bij de door hen afgesloten producten.
  • Hoe vraag ik inloggegevens aan voor MijnReaal?

    Via onze website vraag je eenvoudig een account aan voor MijnReaal. Het aanvragen van je account gaat via iDIN.

  • Waarom kan ik niet inloggen op MijnReaal?

    Wat vervelend dat je niet kunt inloggen op MijnReaal. Hieronder lees je enkele inlogtips:

    • Je krijgt helaas geen toegang tot MijnReaal via zoekprogramma’s zoals Google. Ga direct naar MijnReaal.
    • Typ het wachtwoord zelf in. Met kopiëren en plakken, kopieer je vaak een spatie mee. 
    • Je e-mailadres is je gebruikersnaam. Je kunt je e-mailadres maar voor 1 account gebruiken. Heeft je partner ook verzekeringen bij Reaal? Heeft hij of zij al een account aangemaakt met hetzelfde e-mailadres? Dan kun je met een ander e-mailadres wel een account aanmaken op MijnReaal.
    • Heb je al een account op MijnReaal? Dan kun je helaas geen 2e account aanmaken voor dezelfde verzekeringen.

    Kun je nog steeds niet inloggen? Neem gerust contact op met ons. We helpen je graag verder.