Klantenservice

Welkom bij de klantenservice van Reaal! Hier kun je je verzekeringszaken zelf regelen, maar je kunt ook contact met ons zoeken.

Actuele vragen

  • Wat betekent de verkoop van VIVAT voor mij als klant?
    Voor onze huidige klanten en relaties verandert er door de voorlopige koopovereenkomst niets. Klanten behouden hun rechten en plichten bij de door hen afgesloten producten.
  • Hoe zeg ik mijn verzekering op?

    Neem voor advies over het opzeggen van je verzekering contact op met je financieel adviseur. Hij vertelt je meer over de gevolgen die het heeft als je je verzekering beëindigt.

    Je hebt een schadeverzekering
    Je zegt je schadeverzekering eenvoudig op via het formulier Schadeverzekering opzeggen. Gaat het om een autoverzekering en beëindig je deze vanwege verkoop van je auto? Upload dan ook het vrijwaringsbewijs via hetzelfde formulier.

    Je hebt een overlijdensrisicoverzekering
    Je zegt je overlijdensrisicoverzekering eenvoudig op via het formulier Overlijdensrisicoverzekering opzeggen. Is de overlijdensrisicoverzekering verpand? Dan hebben wij ook een akkoord van de geldverstrekker nodig.

    Je hebt een kapitaalverzekering
    Je wilt de waarde van je kapitaalverzekering voor de einddatum laten uitkeren. Dit noemen we afkopen. Meer informatie over de gevolgen van afkoop en het aanvragen van de afkoopofferte vind je op de pagina Je verzekering afkopen.

    Je hebt een lijfrenteverzekering
    Lees hier meer over het opzeggen van je lijfrenteverzekering: Hoe laat ik mijn lijfrente­verzekering in 1 keer uitkeren?

  • Hoe vraag ik inloggegevens aan voor MijnReaal?

    Via onze website vraag je eenvoudig een account aan voor MijnReaal. Het aanvragen van je account gaat via iDIN.

    Wat heb ik aan MijnReaal?

    In jouw persoonlijke account MijnReaal heb je al je verzekeringsgegevens op een rij. Bekijk de mogelijkheden in MijnReaal op onze website.

Vind zelf je antwoord

Kies een categorie

Kies een onderwerp

Verfijn onderwerp

Deze vragen vonden we voor je

Terug naar het begin

Wijzigingen

Zelf regelen

Ook nuttig

We zijn er voor je als je ons nodig hebt. Maar voorkomen is beter dan genezen. Het is handig dat je goed voorbereid bent op wat er komen gaat.

Heb je schade?

Heb je schade of wil je een claim indienen? Onze afdelingen schaderegeling en claims zorgen voor een goede afhandeling van je schade.

Al onze post digitaal

Reaal doet steeds meer digitaal. We willen de post ook zo veel mogelijk digitaal regelen, in plaats van op papier.

Contact

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem contact met ons op, wij helpen je graag.

Klantenservice

072 - 519 40 00 (lokaal tarief)

Je bereikt ons van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 18.00 uur.

Adviseur

Je kan veel zelf doen, maar in sommige situaties is de persoonlijke hulp van een onafhankelijk adviseur een goede keus.

Social media

Stel ons je vraag en je ontvangt tijdens openingstijden binnen 1 uur een reactie.

Hier vind je ons

  • Bezoekersadres
    • Burgermeester Rijnderslaan 7
    • 1185 MD Amstelveen
    plattegrond
  • Postadres
    • Postbus 274
    • 1800 BH Alkmaar
  • Alkmaar (kantoor)
    • Kruseman van Eltenweg 1
    • 1817 BC Alkmaar
    plattegrond
  • Amstelveen (kantoor)
    • Burgemeester Rijnderslaan 7
    • 1185 MD Amstelveen
    plattegrond
  • Utrecht (kantoor)
    • Graadt van Roggenweg 250
    • 3531 AH Utrecht
    plattegrond
  • Rotterdam (kantoor Reaal Co-assurantie)
    • Coolsingel 65
    • 3012 AC Rotterdam
    plattegrond